Referenties

Sinds de oprichting van ONCE erfgoededucatie medio 2012 heb ik voor aardig wat opdrachtgevers verschillende opdrachten mogen uitvoeren.

Edwin Bezzina, Associate Professor Historical Studies aan de Memorial University of Newfoundland, Canada:

“Thank you for your work on Aubin and his book ‘Histoire des Diables de Loudun’. I very much appreciated your careful attention to detail, hard work and the many ideas that you offered for acquiring information on this very fascenating project.”

Bibliotheek Lek & IJssel, De Verdieping

Els van Staveren: “Lieneke is een prettig iemand om mee samen te werken. Ze is pro-actief, energiek en weinig is haar te veel. Wij werken samen in het project de Verdieping Houten, een vernieuwend activiteitenprogramma. Lieneke heeft de website ontworpen (WordPress) en de kaartverkoop geregeld, zij heeft een actieve rol in de programmering en in het aangaan en onderhouden van de contacten met trainers en deelnemers. Lieneke kan snel schakelen en veel dingen tegelijk doen, zonder dat het een ten koste gaat van het ander.”

Lucie Janssen: “Ik ken Lieneke in de rol van programmacoördinator bij ons project De Verdieping. Lieneke levert een belangrijke bijdrage aan het project door een positieve en enthousiaste houding te combineren met hard werken en resultaat halen.”

Museum Jan van Riebeeckhuis

Wim Holleman, bestuurslid Museum Jan van Riebeeckhuis: “Lieneke Westerink heeft een prima opzet gemaakt voor de educatieve functie van ons museum. Haar meest recente project is de ontwikkeling van een interactief kennisspel samen met Martijn Kunstman van XIOX. Museum Jan van Riebeeckhuis kan mede daardoor rekenen op veel schoolbezoek.”

O.R.S. Lek & Linge

Anne Luijtelaar, docente geschiedenis & maatschappijleer: “Tijdens het project Culemborg in de Middeleeuwen op O.R.S. Lek en Linge hebben we als school gebruik gemaakt van de diensten van ONCE erfgoededucatie. Lieneke heeft destijds een mooie en informatieve stadswandeling voor de tweede klassen voorbereid en uitgevoerd. Haar betrokkenheid, enthousiasme en ervaring met de doelgroep, maakten dat het een zeer geslaagde en leerzame middag was.” 

En niet te vergeten, mijn belangrijkste, indirecte opdrachtgevers: de leerlingen zelf! 

Leerlingen groep 8 van de Kaardebol in Culemborg over de mediales, onderdeel van de door mij ontwikkelde lessenserie “Tweede Wereldoorlog in Culemborg: tolerantie toen en nu”: 

Reactie groep 8 mediales (2)Reactie groep 8 mediales

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s